משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש"ח (לא כולל ריהוט)

שאלות ותשובות

בכדי לעזור לכם לקבל תשובה לכל שאלה שלכם בקלות, ריכזנו כאן בעמוד את השאלות
הנפוצות שאתם שואלים אותנו – וצירפנו תשובות כמובן.

איך אפשר להזמין?

אפשר להזמין בקלות אצלנו באתר, דרך הסמארטפון או המחשב. אחרי שמצאת מוצר שאת צריכה, הוסיפי אותו לעגלה, התחברי והמשיכי עם תהליך ההזמנה והתשלום. אחרי שסיימת את ההזמנה, תקבלי תקציר הזמנה ישר למייל. שימי לב שתקציר ההזמנה יהיה זמין גם באתר דרך חשבון המשתמש שלך.

האם אפשר להזמין ולשלם טלפונית?

כן! ניתן לקנות כל מוצר שזמין באתר דרך הטלפון. תוכלו למצוא את מספר הטלפון שלנו בתחתית העמוד.

 

למה חייבים להרשם עם אימייל או מספר טלפון?

אחרי שהזנת אותם במסך ההרשמה, מספר הטלפון והאמייל שלך יצרו חשבון אישי בשבילך באתר. ניתן בקלות לשנות ולערוך את כל הפרטים שנתת אחרי שנרשמת עם האמייל דרך החשבון האישי. אחרי שסיימת להזמין באתר, את תקבלי במייל את תקציר ההזמנה שלך. תקציר ההזמנה יהיה זמין גם בחשבון שלך באתר. במקרה ושכחת את הסיסמה, תמיד תוכלי לשחזר אותה בלחיצה על "שכחתי סיסמה". ההוראות לשחזור הסיסמה ישלחו אל המייל איתו נרשמת לאתר.

האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי לבצע הזמנה?

לא. ניתן לבצע הזמנה מבלי להירשם לאתר. ולמרות זאת, אנחנו ממליצים בחום לפתוח חשבון באתר כדי לקבל הנחות ומבצעים עתידיים.

אלו פרטים עליי לתת כשאני קונה באתר?

מערכת הקנייה באתר שלנו כבר תבקש ממכם את כל הפרטים הנחוצים עבור התשלום והמשלוח. אבל רק ליתר ביטחון – יש להצטייד בכתובת אליה אתם מעוניינים לקבל את החבילה ואת פרטי צורת התשלום המועדפת עלייכם (למשל, פרטי כרטיס האשראי שלכם).

 

איך אני יכולה לדעת שההזמנה שלי התקבלה?

בסיום ההזמנה, תקבלו הודעת אישור למייל, וגם מיד לאחר שליחת ההזמנה, תופיע לכם הודעה שההזמנה שלכם התקבלה בהצלחה ושהיא בטיפול, כמובן שתוכלו גם לוודא איתנו בווטסאפ או בטלפון, או בצ’אט דרך האתר שהכל תקין.

האם אפשר לאסוף את המוצר ממכם ולשלם במזומן?

אי אפשר לשלם במזומן אבל ניתן לאסוף את ההזמנה. האיסוף העצמי הוא מבייבילנד נתניה, הגעה בתיאום מראש איתנו בטלפון בלבד.

האם אפשר לעדכן או לשנות כתובת המשלוח?

בטופס התשלום יש לציין את כתבות המשלוח המדוייקת, במקרה של שינוי יש לציין זאת לא יאוחר מיום עבודה אחד.

אפשר לשנות את המוצר שהזמנתי לאחר ביצוע ההזמנה?

כל עוד המשלוח שלכם לא יצא למשלוח, ניתן לשנות את פרטי ההזמנה ללא בעיה. מהרגע שהמוצר יוצא למשלוח ועוזב את המחסנים שלנו, ניתן לשנות את פרטי ההזמנה – אבל השירות כרוך בתשלום משלוח כפול.

האם האתר שלכם מאובטח?

כמובן. האתר כולו מאובטח בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאבטחת מידע, HTTPS ושירות סליקה בתקן SSL , תוכלו לראות את זה על ידי הסימון “מאובטח” בדפדפן ליד שורת הכתובת.

אפשר לשלם ב PAYPAL?

כן. אפשר לשלם בPaypal.

פשוט בחרו באפשרות התשלום “Paypal” בעמוד התשלום בעת ביצוע ההזמנה באתר.

אפשר להגיע ולאוסף את המוצר עצמאית מכם?

אנחנו חנות אינטרנטית ו 99% מהפעילות מבוצעת דרך האינטרנט,

ניתן לאסוף את המוצרים מהחנות בייבילנד נתניה בתיאום מראש. יש ליצור קשר בווטסאפ או בטלפון. אין להגיע ללא תיאום מראש.

אני רוצה לשלם בתשלומים. איך עושים את זה?

פשוט מאוד. לאחר שמילאתם פרטי משלוח תועברו לעמוד התשלום.

שם תוכלו לבחור בכמות התשלומים הרצויה ללא עמלות.

יש לכם קופונים או מבצעים?

בוודאי, אנחנו מציעים קופונים והנחות מיוחדות – הראשונים שיודעים עליהם הם ההורים שנרשמו לניוזלייטר שלנו.

אפשר לשלם בכרטיס דיינרס?

לא, דיינרס הוא הכרטיס היחיד אותו אנחנו לא מקבלים.

שאר כרטיסי האשראי מתקבלים ואפשר להזמין באמצעות כל כרטיס אחר באתר בקלות ובמהירות.

לאיפה אתם שולחים?

משלוחים זמינים בתשלום לכל חלקי הארץ.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?

כל המשלוחים נשלחים בשירות אקספרס המהיר ביותר של חברת מרתון הובלות.

המשלוחים מגיעים לכל אזורי הארץ בין יום עסקים 1 עד חמישה 5 ימי עסקים – ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את העריסה בזמן המהיר ביותר.

עם זאת, באזורים מסויימים המוגדרים כ ״אזורים חריגים״ (איו"ש ומדרום לבאר שבע) זמני המשלוח יכולים לקחת מעבר ל – 5 ימי עסקים.

קיבלתי הודעת SMS שאומרת שמשלוח נאסף עבורי, מה זה אומר?

ההודעה היא אוטומטית ונשלחת על ידי חברת המשלוחים ברגע שמשלוח המיועד אליכם נאסף מהמחסנים שלנו.

קיבלתי הודעה עם טווח שעות למסירה, הזמנים מדוייקים?

טווח השעות למסירה הוא משוער, ויתכנו שינויים כאלה ואחרים בזמני המסירה מהזמנים המופיעים בהודעה שקיבלתם.

עם זאת, ב99% מהמקרים הזמן מדויק לגמרי ויעזור לכם לדעת מתי להיות בבית ולחכות למשלוח.

מהם שעות המסירה בדרך כלל?

שעות המסירה הם שעות העבודה של חברת מרתון הובלות – 7:00 – 21:00.

עם זאת, חשוב לנו לציין שאין אפשרות לתאם יום או שעת משלוח.

יש לך עוד שאלות?